Zbiór wierszy-miłość,nadzieja,tęsknota,przyjazń,radość: Choć ptaka szczęścia...miłość,nadzieja,tęsknota,przyjazń,radość,wiersze,miłosne,romantyczne,zbiór wierszy,pragnienie, o przyjazni, samotność, zbiór wierszy, wiersze, wiosna, wiara, dla zakochanych, pisarze, dziękuję, znani poeci, ciebie, nadzieja, dobranoc, piękna, , tęsknie, miłość, tęsknota, romantyczne, dzień dobry, przyjazń, jesteś, o miłości, radość, wiersze miłosne, wierszyki miłosne

Blogroll

niedziela, 20 marca 2011

Choć ptaka szczęścia...



Choć ptaka szczęścia ku sobie nie znęcę
Mojego serca tęsknotą miłosną,
Choć mnie z rąk twoich bicze losu chłosną
I wiele ciężkich chwil przeżyję w męce;

Jeśli choć złudzeń utkały mi krosno,
Błogosławioneniech będą twe ręce
I niezabudki twych oczu dziewczęce,
O, ty mojego życia druga wiosno!

Błogosławiona ta chwila jedyna,
Kiedym cię ujrzał pierwszy raz i w matni
Tęsknoty duszą zacierpiałem całą!

Błogosławiona mej śmierci godzina,
Kiedy wspominać będę taz ostatni,
Że mi cię życie znać i kochać dało!

Staff Leopold


0 komentarze:

Prześlij komentarz