Zbiór wierszy-miłość,nadzieja,tęsknota,przyjazń,radość: Oto jamiłość,nadzieja,tęsknota,przyjazń,radość,wiersze,miłosne,romantyczne,zbiór wierszy,pragnienie, o przyjazni, samotność, zbiór wierszy, wiersze, wiosna, wiara, dla zakochanych, pisarze, dziękuję, znani poeci, ciebie, nadzieja, dobranoc, piękna, , tęsknie, miłość, tęsknota, romantyczne, dzień dobry, przyjazń, jesteś, o miłości, radość, wiersze miłosne, wierszyki miłosne

Blogroll

niedziela, 13 marca 2011

Oto ja



Przyszłam z daleka ciemnością otulona
Bez twarzy, bez przeszłości
Tak jakbym nigdy nie istniała

Oto ja

Przyszłam wprost z piekła
Gdzie życie się dla mnie skończyło
Gdzie z diabłem przegrałam nie tylko nadzieje
Gdzie twarz łzami okryłam krwawymi

Oto ja

Anioł upadły ze złamanym sercem
I duszą tak ciemną jak skała zwęglona
Przyszłam na ziemie by postrach nieść ludziom
By życie zmienili i serce odkryli prawdziwe.

Upadły Anioł


Katalog seo

0 komentarze:

Prześlij komentarz