Zbiór wierszy-miłość,nadzieja,tęsknota,przyjazń,radość: Gdzieś tam ...miłość,nadzieja,tęsknota,przyjazń,radość,wiersze,miłosne,romantyczne,zbiór wierszy,pragnienie, o przyjazni, samotność, zbiór wierszy, wiersze, wiosna, wiara, dla zakochanych, pisarze, dziękuję, znani poeci, ciebie, nadzieja, dobranoc, piękna, , tęsknie, miłość, tęsknota, romantyczne, dzień dobry, przyjazń, jesteś, o miłości, radość, wiersze miłosne, wierszyki miłosne

Blogroll

niedziela, 15 maja 2011

Gdzieś tam ...



Gdzieś tam w środku duszy
skrzypią wrota
czas nieziemski wabi
nie chcę
a może pójdę
drogą pod niebiosa
by świat ten zostawić

łza

lecz komu piękno ofiaruję
tych łąk kwiecistych
co oko cieszą
ciepłem
wiosennego słońca
jakiż to pejzaż namaluję

łza kryształ swój rozwiesza

gdzieś tam tęsknota twoich rąk
rozchyla płatki miłości
wtulenie
we mnie rozkoszą życia
i ta cisza
podobna bzom

łza kryształ rozwiesza
lecz w niej kaczeńce już
skrzą

gdzieś tam z pierwszym promieniem
słońca
nie piąta i nie dziewiąta
symfonia we mnie gra
to właśnie jestem ja

jakże istniejąca.

Zimowska Maja


0 komentarze:

Prześlij komentarz