Zbiór wierszy-miłość,nadzieja,tęsknota,przyjazń,radość: Nie zabieraj mi siebiemiłość,nadzieja,tęsknota,przyjazń,radość,wiersze,miłosne,romantyczne,zbiór wierszy,pragnienie, o przyjazni, samotność, zbiór wierszy, wiersze, wiosna, wiara, dla zakochanych, pisarze, dziękuję, znani poeci, ciebie, nadzieja, dobranoc, piękna, , tęsknie, miłość, tęsknota, romantyczne, dzień dobry, przyjazń, jesteś, o miłości, radość, wiersze miłosne, wierszyki miłosne

Blogroll

wtorek, 5 kwietnia 2011

Nie zabieraj mi siebie



Nie zabieraj mi siebie
zbyt wiele dla mnie znaczysz
mój świat i moje szczęście
tobą się tylko tłumaczy

gdy jesteś wokół jest wiosna
i ciepło jest i radośnie
kiedy cię nie ma świat płacze
i czarno jest i żałośnie

gdy jesteś serce jest ptakiem
świat cały ze szczęścia śpiewa
kiedy cię nie ma to nagle
i ptaki milczą i drzewa

gdy jesteś życie się staje
najpiękniejszą ze wszystkich bajek
kiedy cię nie ma to wtedy
piekłem jest choć miało być rajem

nie zabieraj mi siebie
zbyt wiele dla mnie znaczysz
mój świat i moje szczęście
tobą się tylko tłumaczy.

ks.Buryła Wacław


0 komentarze:

Prześlij komentarz